10/8

Idag är det söndag. Har trott att det var måndag hela tiden xD haha, jag vet inte varför men sånt händer, elrhur? ;D
Just nu ser jag på "Eight Days To Live" på femman ;D, verklighetsbaserad! Sjukt bra är den. :)
Annars har jag bara suttit vid datorn hela dan. Vilket liv jag har! :D haha Nej, men vad ska jag göra? Det har blåst och regnat hela dan .__. , så ut ville jag inte gå dierkt ^^ Det har ju varit lite uppehåll med regnet och så men annars har det bara varit ännu en tråkig dag.
På måndag (18/8) blir det skola. Nian blir det i år ;) Nya tag och allt då va! :D Haha. I svenska kommer jag säkert att sänka mig :/ Jag vill inte ha Per .____. haha han är lång och öhm verkar skumm xD hehe :) men det ska la gå hoppas jag ^^
Snart blir det läger, på onsdag om man ska vara exakt ;D Har längtat massor :) höhö är där tills på fredag ;D
Nu börjar filmen igen så jag ska ta och dra ;)
Baybay :*
bild från en tråkig regnig dag.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0