17/8

jodå här sitter man igen med syrrans laptop i knät ;D
jag har inte lyckats att hitta kamerasladden än >.< åh vad jag är klantig! :]
det blev inte så mycket gjort idag.. har suttit vid datorn och käkat lite granna *.* jag känner mig så trött xD haha borde göra av något med mitt liv innan jag ångrar mig :D haha

jag vill tillbaka till stråklägret!!! huhu saknar det så mycket ^^ hehe *nördvarning!* men iallafall..

imorgon blir det skola, upp klockan 6 eftersom jag segar mig så mycket .__. jag ska börja i nian jag vill inte! och mina lillebröder börjar i sjuan och fyran. haha :D syster börjar andra året på gymnasiet :P

just det! jag vill ändra "utseendet" på min blogg, men det är så öh.. knepigt? xD haha jag fattar inte allt x__X kom med tips till mig!! :D hahah och så tycker jag att ni ska checka in beccas blogg!; http://meftyou.blogg.se läs och kommentera :) hehe
och så får ni ju läsa och kommentera här med (; tack och kom ihåg att ge mig tips om "bloggutseendet!"
baybay! :*

Kommentarer
Postat av: Rebecca L

Tackar till reklamen till min och beccas blogg x). Jag kan gärna hjälpa dig med bloggen om du vill ;). Annars så kan du fixa ihop en snygg header och ändra lite färger? x):D:D :D:D:D

2008-08-17 @ 20:15:05
URL: http://meftyou.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0