igår 7/8 :D

så var jag med min kära lilla vän patricia :D det var väldans kul! :D skitvarmt fastän de inte var någon sol ;D jag började med att gå till henne elr till gycklaren där vi skulle mötas :) sen började vi gå en liten promenad. pratade och sånt lite trevligt tyckte jag :) sedan så gick vi hem till henne där hon fick byta kläder ^^ för att det var så himla varmt xD
sen tog vi hennes syrras cykel (24 tum typ) o drog till macken för attt pumpa luft i däcken xD hah  vi fick hjälp av nån gubbe xD haha sen drog vi till kiosken o köpte en varsinn läsk :D
sen så stack vi mot stan :) träffade min kära moder på vägen :D höhö
jag ville till östra stranden men patty ville in i genom stan .__. sen så bestämde vi oss att bara cykla runt lite och till slut hamnade vi nere vid medeltidsbyn bara för att patty ville dit xD vi cyklade vidare in mot nån skog och wops så kom vi till ett ställe vi kände igen ^^ .. slottsmöllan xD haha vi hittade ut och patty ledde oss mot en omväg -.-' ^^ haha så vi tänkte cykla på bilvägen fast vi ångrade oss och gick upp mot kärleken x)  och cyklade ner för backen i fuull fart! (H) hah xd
efter det ville jag hem till vallås (a) jag fick trampa btw för att patty inte kan skjutsa pga att hon höll på att cykla in i en skylt när hon skulle testa skjutsa mig xD haha klantigt värre. vi cyklade hem till henne sen så stack vi till mig :D hon fick sin sak jag hade köpt i vn till henne :D
sen så stack vi till ica och jag köpte lite grejer åt min mamma :) och efter det så stack hon hem (:
det var en fullständigt lyckad dag :]<3
baybay :*

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0