24/12 - julafton!

jag älskar julen!
tänk dig, klapparna som är till dig.
maten som kommer att ätas upp.
klapparna som kommer att öppnas.
jag älskar att vakna upp med känslan som säger att det är jul nu.
jag älskar att få se min familjs ansiktsuttryck när de öppnar klapparna.
speciellt min lillebror! han blir alltid så lycklig.
eller oftast i alla fall.
julmusiken! även om den inte är den allra bästa, så får jag en såå härlig
julkänsla av den. man sjunger helt enkelt med.

men det är synd att det inte snöar. 


hej alla goa julälskare! :) 
vill passa på & säga GOD JUL! :D 
åh vad jag känner mig glad just nu. 
igår kväll blev man så glad, inne på msn, 
vid 12 (midnatt) tiden & framåt, och så är 
det en massa härliga vänner som skickar 
"GOD JUL" hälsningar. man blir så glad av dem! 
jag finner mig själv en aning, farmoraktig nu.
haha. låter lite som en.
& imorse skickade jag GOD JUL sms till några
kära vänner :) inte till alla, men till några :d
sedan gick jag & käkade lite julegröt ;) haha.
har jag nämnt att min morbror är här? (: trevligt ya0!
om några dagar kommer mormor & min andra morbror hit.

jag har varit lite "off" och hoppas inte att ni är upprörda över det.
försöker bättra mig och sånt. som sagt, min data är lite puffpangdom.

kalle anka på tv, så jag ska dra och se på't!

godjul&takecare! :*

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Good Juul! :D

2008-12-25 @ 12:38:28
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: Catta

God jul!!

2008-12-26 @ 16:57:13

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0