blahhejblahblah

i'm back - hahah :P nej, men somnade typ vid 3 igår, det gick verkligen inte att somna .__. vaknade vid tolv tiden av att min syrra stod och ropade "VAKNA!! MADDA VAKNA!!!" (Y) jag uppskattade det, tack så mycket.
jag steg i alla fall upp käkade lunch xD haha satte mig vid datan, logga in på msn ingen kul inne så jag logga efter en stund x) sedan så började jag att fortsätta på min spanska bok som är helt ful :D men det går framåt jag är snart klar. sen så ska den in i början av nian. haha :) två sidor kvar och den ser ut som om den håller på att gå sönder. att häfta den bara i mitten är ingen bra idé x). "Me gusta leer (los libros)" näst sista kapitlet och det är inte mycket text *puh* nu sitter jag och lyssnar på musik, och skriver det här :D, men nu ska jag fortsätta med boken så att den blir klar x/.
baybay.

Kommentarer
Postat av: rebeccaL

Har ni läxa över lovet eller vadå? x)

2008-07-26 @ 17:50:19

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0