15/11 - i'm sorry

everybody knows.

först och främst så vill jag be om ursäkt för den jättedåliga uppdateringen!
det har hänt en del roliga saker, en del tråkiga :P
i onsdags fick jag en halvbrorsa. han sover, äter, gnäller, skiter på sig, sover osv. han har inte riktigt fått ett svenskt namn ännu :P
i tordags firade vi min brorsa, thomas, födelsedag. 13 år blev han :) hjärtligt grattis <3
lördagen den 8/11 så klarade jag moppeprovet! kommer att få hem körkortet snart :)
jag har pluggat skitmycket. till hemkunskapen, kemin, och sådant.
jag var på gymnasiebesök förra veckan. och jämfört med denna veckan så gick den förra veckan dubbelt så segt som denna. sjukt kul att få träffa vännerna igen. det vart ganska segt den veckan, men jag tyckte att daVinci passade bäst in på mig. det var mycket roligare än NV på sannarp. men det berodde kanske på att de pratade mer med oss på daVinci :)
jag ska vara med i luciatåget. dock vet jag inte om jag ska vara tomte eller tärna, men det blir absolut inte lucia! vad tycker ni?

vi ska ha en egen lektion på idrotten, jag är med patty. vi ska ha boxning typ. jag kan inget typ, men vi får hoppas att det går ändå ^ jag satsar nämligen på ett VG i idrott nu. men jag kan ju fortsätta drömma...
på tal om inget så sitter jag och ser lite halvt på madagaskar på femman. haha såg början, men sen så började jag bli lite uttråkad.
i söndags så vart det farsdag och tinas födelsedag. grattis :]
jag har ätit skitmycket godis idag, så jag mår en aning illa. hur är det med er btw? ett tag sen ju :)
jag hatar när bebisen gråter ^ ush. hemskt. han är söt när han håller käften och sover/är vaken.
kemiprovet gick la helt okej. jag tro inte att det inte blir något mvg och kanske inte vg heller :S menmen.
hemkunskapsprovet gick uh.. inte bra. ushush! jag hatar det. vi gjorde rulltårta därefter. vi kan la säga att jag och karro inte är världensbästa bagare? ;)
tisdagen 4/11 vart jag och karro på HR på sture. gick runt ochså. träffade på hampus & DT typ. hampe vart la pratglad? vi fick iaf rensa musslor, rulla biffar och sånt. det va kul då och då. jeppe fyllde år med. grattis.

filmen tog slut för nån minut sen. jag vill se på 2an med xD haha. och så vill jag se twightlight eller nu vad den heter :D

en tråkig inlägg, förlåt.

Dagens lista;
Dagens humör:
trött
Dagens väder: regn
Dagens frisyr: uppsatt i hästsvans med klämma
Dagens klädsel: pyjamas just nu :D
Dagens smycken: inget
Dagens planer: sova
Dagens materiella vill ha: moppekörkortet!
Dagens längtan: dagen då körkortet kommer :D
Dagens fundering: -
Dagens beroende: Data
Dagens tråkigaste: -
Dagens tidning: -
Dagens låt: Pov - McFly
Dagens tv-serie: Dirty, Sexy, Money :)
Dagens naglar: genomskinligt meden rosa nagel xD
Dagens hemsida: http://caralala.blogg.se
Dagens mat: uh mat. :)
Dagens borde: plugga ^
Dagens roligaste: Danny/Syster :P
Dagens personer: McFly

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ojojoj vad mycket som har hänt! En liten med, GRATTIS! och till Tomas med! opCH GRATTIS för moppekörkortet, provet gick säkert bra!

På tosrdag ska jag till daVinci med. Ska se om det är något för mig, ska se på sannarp och kattegatt med.. :)

Boxning på gympan låter jtte kul, du kommer säkert att få mvg! Själv har jag också ämnen att oroa mig för :S fast gympan är kul om han inte sänker mig till vg, haha x) Lycka till!

2008-11-15 @ 21:58:38
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: Cara

Jag tycker du ska var tomte :D

2008-11-16 @ 12:39:39

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0