26/11

she needs to see a doctor. 

HELLOOO PEOPLE! :D 
idag är jag glad, vet ni varför?! 
jo för att det är studiedag idag! ((;
nu blev ni lite avundsjuka vava? ;D 

jo iaf, jag har ju varit borta. 
hah, hade 2 prov i måndags. SO & Engelska. 
seriöst, jag kan inte plugga hemma :O lixom jag säger till mig själv att jag måste plugga och så (scitzo(?) i know ;D) men det blir aldrig av :S jag börja hoppa runt i huset ist .. haha jag kommer aldrig att lyckas. men ja
proven gick då helt okej. engelskan gick superbra faktskt! tyckte att det va skitlätt. 
nu har jag bara 2 prov kvar sen är proven slut för HT. spanska och SO (geografi) 
puh! 
igår var det en av de allra roligaste dagarna jag ha varit med om! 
ouf, jag och becca asså. det går inte förklara. du betyder så himla mycket! 
vi vet inte ens hur länge vi ha varit vänner xD haha. men jag tror typ på 12 år eller något, för det låter ganska rimligt tycker jag :) haha :D eller nej jag vet inte :) 
men det va ju konsert igår! det gick bra tills finallåtarna xD haha omg vilken tur att vi stod gömd bland alla människorna :D och bullarna! mums (a) haha. flabbis, jag ber så hemskt mycket om ursäkt. men du vet ju att den är såå fin och rund, kunde inte hjälpa det :$ 
fick tillbaka "lägenhetsarbetet" ni vet :) jag fick MVG höhöhö *skryta* nej men asså jag brukar inte få mvg av läraren xD hon är liksom en aning snål.. :) 
men iaf. jag har ju inte gjort något annat sp.. inte vad jag kan komma på så. 
ska ta och dra, nästa inlägg kommer när den kommer, så bevaka om ni känner för det! ;) 
takecare! :*

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hah aa denna veckan har jag fått reda vad jag fick för betyg på slöjden (mitt skåp) och på ddet nationella provet (nt det riktiga) och har fått tillbka kemiprovet. Jätte positiva resultat x`)

2008-11-26 @ 17:15:19
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: Rebecca

det förra blev lite konstigt hela kom inte med x) aja.. Grattis till MVG, haha jag höde från becca att ni hade roligt x), tex att ni var två noter för tildigt en gång x) ;P

2008-11-26 @ 17:25:35
URL: http://meftyou.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0