28/11

jag följer hennes steg. 

jau ni :) 
skolan idag japp! helt okej. SO läraren fick då&då lite ryck på vår klass..
sånt är vi ju vana med! höhö :D fick tillbaka SOprovet, det gick relativt bra, VG+. 
nej jag är faktiskt inte pluggis. och även om jag vore det, vad skulle det vara för fel med att vara det? nej just det. (ta inte åt dig cara :) jag skriver bara av mig) så fortsätt kalla mig pluggis när jag blir din CHEF i framtiden ;) tss.. (dream on madda..)

sitter här och smaskar i mig en av "Kålles Kolabollar" huhu jag borde inte äta så mycket sött. 
jaja. i alla fall. dagen vart ju helt okej, åkte moppe till fiolen! haha syster fick åka med. 
ja vi kan ju säga att hon inte direkt gillade sättet jag körde.. 
haha. jag ska till ullared nästa lördag japp! fick ställa in "månadskonserten" jag skulle spela på. synd, hade verkligen velat spela då. menmen. förhinder gillar jag inte kan man ju säga. 
på tal om konserter så har jag tre andra konserter kvar av denna terminen. dem ser jag fram emot! :D eller åtminstone till två av dem. 

första advent på söndag va? vad säger ni om det? :) jag älskar det! närmare julafton ju ;D 
idag vart det exakt 14 skoldagar kvar för mig! vi räknar ner det i klassen (Y) 

jag är inte beredd på att lämna grundskolan än. det är för tidigt. ush vad jag klagar. 

jag glömde att nämna att jag var på innebandymatch i tisdags! lärarna vs. eleverna. eleverna förlorade, tyvärr. 7-6 blev det, men jag såg dock inte hela matchen. skulle ju på konsert. så jag fick stressa hem. 

jo det vart nog i stort sett min dag och mina ord. 
takecare! :*

han gav mig en blick, jag sumpade chansen och av ren reflex, vände jag blicken bort.. 
jag fick en andra chans, men denna gången var det han som sumpade chansen, kanske av ren reflex, så vände han blicken bort och tittade ner i sin bok. 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hihi vad roligt med innebandy mot lärarna x) 14 skoldagar?! Shiiet! Fas jag förståd inte det i slutet, fast det är kankse inte meningen att jag ska fatta x)

2008-11-29 @ 17:34:41
URL: http://meftyou.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0