10/10


dagens outfit, (:


Um.. ett HEJ kan jag ta och börja med. + ett förlåt för att jag har varit lite off de senaste dagarna (:
bakade tårt-a(-or) till mamma med syster i söndags ju :)

ganska nice, elr vad tkr ni? (;
de smakade pretty good (Y)
måndagen vart det en vanlig skoldag. SO -> N&V -> Lunch -> Halvtimmes SO -> Bild -> Idrott -> Engelska. trevligt! :) 

tisdag, började dagen med Nutidsorigenterings frågor (?) sen stack vi till teatern på sture, jag cyklade tihih :D kom dit och väntade inne med jeppe, alle, jimmy, nike, fidde & wiede i typ 20 min kanske mindre? haha sen fick vi gå in och den va rätt okej :) "Tellus på banan" eller nåt (: stack tillbaka till skolan och fick lunch. patricia va sur på mig. um jag stack med karros spanskagrupp och var med på den lektionen ist :) duktigt gjort :D de är trevliga där ;D eller rätt så :) sen vart det HK! vegetarisk buffé! ganska gott faktiskt :D jag har krävt en ny stiftpenna utav wiede eftersom han & steffe kastade in min i soptunnan (; haha. vi slutade och jag stack hem :) väntade på becca och sen vi 35-40 i 19 cyklade vi till orkestern :D oh vad hon är trevlig! <3 skit kul :) cyklade hem igen och väntade med henne på hennes mamma :) sen blev det hem käka och duscha, sen desperate! (Y) somna.

onsdag. svenska, fick tillbaka litteraturtestet, 17,5/55 (a) inte bra men det vart ett G iaf :) inte stolt, menmen. engelska, glosförhör osv. kemi (Y). lunch, matte. fördjupning. dansade för det mesta. blev behandlad som luft hela dagen. sen hem. vila, käka lite o sen blev det off till fiolen :) hem, käka, duscha & sova (; mihih :D

torsdag. började dagen ute på stadsbibblan, utbildningsmässa. ganska intressant :) gick runt på stan med erre & lollo sen. tillbaka, käka och sen blev det första&sista lektionen för dagen :D svenska. sluta sen och det blev hem. gjorde inget speciellt, haha gjorde matteläxa x) äta och sen heroes! den va megabra (Y) <3 sova. haha xD

fredag. började dagen med tidningsläsning. ( haft det hela veckan, började kl. 8, vi får komp. ledigt sen ;D ) sen fysik. optik. sen SO, jobbade och sånt :) sen matte ((: jobbade mycket och blev kallad för lena ._. haha snällt.
jens; du heter ju madalena, varför heter inte din bror thomaslena då? HAHA!
oj vad han är kul! haha :) nej, han är snäll :) käka, hem och satte mig här ;D ska dra och diska snart x) huhuh

hare&baybay! :*


Kommentarer
Postat av: Rebecca [Bambi]

saknar dig och bli dig inte om de som behandlar dig som luft eftersom de vet inte ännu vad de missar! <'3

2008-10-11 @ 18:24:14
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: Rebecca.-.bääästiiis xD

haha ja det var trevligt i tisdags:D<3 hoppas allt annat löser sig. KJAAM

2008-10-11 @ 18:29:07
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: Madda! :D

naw! ni båda är för gulliga! saknar er båda alldeles för mycket :( <3 tack! <3

2008-10-13 @ 20:26:21
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0