18/10

vet ni vad? jag suger på att uppdatera x] sry!
haft mycket att göra och så.

christine har fyllt år, jag har fått min fot klämd under en dörr, lämnat in en jättedålig SOarbete, cuttat mig på papper & så jag har gått och blivit förkyld.

sitter och försöker göra lägenhetsarbet, det går inge vidare.
på måndag ska vi till badhuset. tror inte att jag orka med det. vi får ser hur jag mår.
men jag ska ta och fortsätta med arbetet så att den blir klar till tisdag.
btw så har jag bestämt mig att inte praoa utan vara ute på gymnasium v.45! :) DaVinci ska jag testa på, sen får vi se om det går att vara med på N&V på kattegatt, el på kattegatt & h&r på sture :) becca kanske ska vara med på DaVinci :D och karro ska också med :) jag valde DaVinci & N&V och hon el och h&r :) ska bli fun! :)

hare&baybay! :*


Kommentarer
Postat av: Rebecca [M e F t Y o u]

Alla dina funderingar verkar jätte bra ksnke för jag har samma funderingar x) haha

2008-10-19 @ 16:49:07
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: Madda! :D

hahah xD

2008-10-19 @ 21:42:09
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0