26/10

it's the end of the road.

SHALAHEJ! :D
igår vart man i eurostop med the family :)
det blev ett par nya hörlurar (som tyvärr är nästan sönder.. igen) och så blev det en tröja :)
och självklart, godis (Y) haha :D jag är minsann en gottegris mannen ;)

nu är det lov då.
ganska lamt, ska nog bara softa ;)
på tisdag&onsdag blir det 2h övning med fördjupningsgruppen, 13-15.
uh jag vet inte om jag orkar x) men jag har inget bättre för mig, så why not?

det regnar. mysigt :D

v.45 blir det gymnasiebesök.
måndag; El på kattegatt
tisdag; H&R på sture
onsdag; DaVinci
torsdag&fredag; NV på sannarp
karros och min, schema då. ska bliva kul!

sen veckan efter har vi bl.a kemiprov.
jag pallar inte, men det ska gå. ska minsann försöka höja mig i kemi! ;D

men ja, idag har jag inget planerat. ska bara chilla. och det är najs ;)

takecare&baybay! :*

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0