3/10

hej! (:
trött är jag ^
idag har det varit skola & fiol ..
började dagen med "framtidståget" de pratade mycket om gymnasiet och så ^^ tog ungefär en timme.
efter det kom ahmad till skolan ^^ kanske skulle börja här igen :) men det kanske inte går eftersom vi är tydligen för många i vår klass ^
SO, skrev en massa! ush. tråkigt var det med.
Matte, jobbade vidare oså..
slutade, gick och käkade sen hem :P
satt vid datorn lite innan, sen så stack jag och syster till fiolen och pianon. gick inte så bra, inte riktigt min dag x] 
hem igen och nu så sitter jag här & lyssnar på down goes another one - mcfly (Y) har ni lyssnat på den? :) om inte, gör det!

dagens lista;
Dagens humör: trött o glad :)
Dagens väder: regn, regn, regn, lite sol
Dagens frisyr: två flätor! :D
Dagens klädsel: svart t-shirt/tunika, svarta jeans, strumpor, underwears
Dagens smycken: bästisarmband <3 & vänskapsarmband :)<3
Dagens planer: sova haha :D
Dagens materiella vill ha: inget än
Dagens längtan: tisdag ^^
Dagens fundering: vad jag ska välja för linje
Dagens beroende: extra tabletter ^^
Dagens tråkigaste: SO;n
Dagens tidning: ingen
Dagens låt: McFly - Transylvania
Dagens tv-serie: hannah montana?
Dagens naglar: Rosa, marinblå, slarvigt påmålade detaljer på ena handen o på den andra står det: M.c.F.L.Y
Dagens hemsida: http://www.blogg.se
Dagens mat: kalops typ
Dagens borde: -
Dagens roligaste: inget sp, ^
Dagens personer: syster? :)

idag har jag minsann tid! här är bilder på min nya mcflytröja jag fick från syster! <3

framsida, vänster ärm, baksida + närmare bild på baksida ;D
visst är den najs?! :D<3

hare&baybay! :*


Kommentarer
Postat av: Rebecca [Bambi]

skit cool tröja! :D

2008-10-03 @ 18:08:45
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: Madda! :D

hhaha tackar! :D<3

2008-10-03 @ 20:20:01
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0