baka en liten kaka.

don't take my heart and put it on a self.

tjuhej! :)
nu har jag bakat!
det blev muffins.. ganska smaklösa..
haha har jag nämnt att jag inte är så bra i köket?
tss.. ja, de blev la helt okej. gul glasyr blev det på dem.
fick ingen bra bild på dem, så sorry. ingen bild..
imorgon blir det nog att syskonen och jag ska träffa vår kära pappa. :)
jag vet inte, vi skulle öva med dansgruppen imorgon, men jag kan ju inte dissa pappa? haha.
men vi får se. det blir nog ingen dans för mig..
mamma och syrran kom hem precis. syster har varit och klippt sig. det blev vackert! :D
nu ska jag dra och hälsa på mamma!
see you later.. or not.

takecare&baybay! :*


Kommentarer
Postat av: xD

Det blev inte alls vackert, vad snackar du om?! ;P

2008-10-28 @ 22:17:50
Postat av: Cara

Jag ska med baka muffins idag :O

2008-10-29 @ 11:34:26
Postat av: Madda! :D

catta; jo! :D

caraa; hah skaru? XD

2008-10-29 @ 12:55:03
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0