god eftermiddag.

yesterday, all my troubles seemed so far away.

jahaop.
här sitter man igen. (:
kollade på film tidigare, det blev Juno.
btw så var filmen ett av gårdagens inköp, som jag glömde nämna.
den var fett bra. tyckte jag iaf :)
satt under täcke och käkade godis och clementiner och myste för mig själv ;)
det har slutat regna nu. haha.
jag har tråkigt, sitter och lyssnar på The Beatles (Y), Hey Jude.
fast nu tog den låten slut..

hur är det med er? (:
jag mår en aning illa efter godiset, annars är allting fint! ;)
ännu ett tråkigt lov, men ja. jag får la ta och hitta på något snart.
sova ska jag verkligen göra.
kanske ska baka?! :D hahaha. ja, kanske det. kommer nog inte att gå bra.
jag kan inte direkt kalla mig själv mästerkock..
men jo! jag såg Eva & Adam på barnkanalen innan! haha. en favorit när man var liten då.
trevligt värre och ikväll blir det OTH, eller?
jag ska inte missa det idag. har ställt in påminelse nu. haha för säkerthetsskull. man börjar ju bli lite senil.
men ja.
takecare&baybay! :*

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0