11/9

oj jag älskar verkligen skolfoto.. um nej jag ljög förlåt.
och så hälsar vi grattis (i e-skott) till ahmad! 15.

började dagen med biologi (Y) ganska kul faktiskt nu när jag börjar fatta allt ^^
sen blev det matte >.< gick igenom matteläxan och jobbade vidare, tråkigt enligt mig.
lunch, men kl. 10.45 var det skolfoto. nej tack men det blev det ändå.. stod i mittenraden näst längst ut ;) jag slapp att stå på bänken (H) haha :D jaja
årets skolfoto var det allra sjukaste jag varit med om! fatta vad sur jag blev på fotografen.. min vän therese hade en tröja med en kattskalle, med "dödskalle" ben under, vad händer? jo tess måste ta av sig den, eftersom det tydligen ger någon ett budskap enligt dom :S och klassföreståndarna säger inget. Jesper, hade en tröja de var något märke på den, vad säger fotografen?
- "kan du vända på tröjan?"
jeppe går och sätter sig vid ett bord
- "kan du vända på tröjan?"
klassen mumlar "va?!"
han säger nej, och då säger fotografen att han måste gå, eller så vänder han på tröjan, han väljer att
gå. jag blev sur! hela klassen var där, t.o.m hans och lena, våra klassföreståndare! och så tvingas jeppe att gå. :/
jag menar det är helt sjukt?! ofta man inte får ha sin egna stil på skolfotot? det var trots allt vår sista klassfoto tillsammans. aja vi tog bilden, fick bara 2 bilder och jag kände att det inte blev riktigt bra ._.
då var 9ans skolfoto avgjord eller höstens foto iaf.
sen blev det spanska ganska kul :)
svenska, tråkigt sen så slutade vi :)

gick hem, lämnade väskan.
gick ut med patricia, vi gick hem till henne.
tog något o käkade och satte oss vid datorn (H)
gick ut :) gick in igen och käkade ännu mer vi är tjockisar (Y) <3
gick ut igen :) haha satte oss på en gräsmatta ;) och tog foton (:
sen så stack jag hem och slappade.

ni älskar pattys fot jag vet ;) och själva patty. ni älskar oss ;) sunshine.

Kommentarer
Postat av: RL

vaah?! var hon tvungen att ta av sig tröjan? men då hade hon ett linne uder väl? hopas att vi nite får den personen..

2008-09-13 @ 17:39:32
Postat av: Madda! :D

asså ja hon hade ett linne under haha som tur var (:

aa de hoppas jag med! för hon va helt out of her mind x)

2008-09-13 @ 21:43:04
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0