12/9

inget kul idag alls :S typ förutom att jag smsa en massa 8D
och så är jag superarg.

slutade typ 11.25 ^^ göttans (Y)<3
jag älskar fredagar.

började dagen med våran äälskade fysik ._.
sen blev det SO, repetition om buddhismen inför nästa veckas prov. sen blev det film de sista 15minuterna, "hitler-fakta film" den var jättebra host.
matte, jobbade som vanligt, sen så slutade vi.

stack hem käkade något, sen blev det data och sms:ade ;)
cirkus 10 över 2 drog jag till fiolen.
tänkte låsa upp min cykel.. men nejdå! det gick inte för några skitungar!!!! hade stoppat för tuggummi eller något liknade :@ lixom SKAFFA ER ETT LIV!
tog mammas cykel och cyklade dit. det blev 25 minuters spelande sen drog jag och syster till hennes piano lektion och sen hem igen :)

och här sitter jag och har hur tråkigt som helst ^^
baybay! :*

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0