1/9

jaha då va det september 2008 dåva! :D
om 17 dagar fyller syster år o 10 dagar tills ahmad fyller (: grattis i förskott x] haha
jag mår toppen! höhö hur äre me er då? (;

idag vart det skola, helt okej faktiskt :)
SO, Normer&Värden, Lunch, Halvtimmes SO, Bild, Idrott & Engelska.
SO;n va kul :) gjorde inge sp, håller på med Buddhismen.
N&V, ser på "Om en pojke" oj vad jag älskar den filmen >.<
Lunch, stekt fisk, citronsås(?) och äcklig ickefärdig potatis (Y)
Halvtimmes SO, samma sak.
Bild, fortsatte på våram bildbok :) gjort framsidan nu och tack karro som tog med tidningar! :)<3
Idrott, friidrott blev det (: längdhopp, kulstötning, nån "bollkastning" och 100m kulkul.
Engelska, lyssnade på nån text, glosor sen gick christer igenom typ "there/is" tråkigt sen fick vi läsa ^_^ harry potter fortfarande ;_;
sen så slutade vi (H) ihih ;D
nu sitter jag här och ska snart dra o do things x] hhah som typ läxor (:
baybay! :*

för er som är intresserade, min gamla o nya frisyr (: tycks? ^^

Kommentarer
Postat av: RL

oooh vaad fiint det blev!!! var et på flygstaden?

2008-09-01 @ 16:34:28
Postat av: Cara

Jätte fin frisyr.



About a boy heter filmen på engelska eller??

För det är Kevins (min älskling) favorit film :D

Asså, omg. Vi hade med det ni hade på idrotten + att vi också har idrott som näst sista lektion på måndagar xD. :D

2008-09-01 @ 17:16:33
Postat av: Madda! :D

ihihih tack :> <3

nae becca de va i eurostop xd

hah aa cara de e den filmen xd den e rolig oså men inge för mig x}

hahhaha coolt! x)

2008-09-01 @ 21:08:40
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0