22/9

jag kan inte kalla detta en rolig dag diekt.
varför? trodde att du lovade det? skit samma.

skola idag :D huhu.
började då med SO. fick tillbaka "SO-tentan" det blev ett VG. jag är halvtnöjd. haha ;) vår lärare är ju sjuk på riktig :O hennes betyg asså! fy.

Normer & värden sen. läste och fick reda på mattediagnosresultat. 25/25 hihi :D

Lunch, fisk med potatis och sås, nej det var inte gott. jag gillade bara broccolin höhö ;D
Halvtimmes SO, klagade på hennes "betygsättande". hon är sjuk den kvinnan haha :) det var knappast någon som fick VG på provet :O konstigt värre.
Bild, vi fortsatte med våra bildböcker. jag är inne på min fjärde sida ;D huhu.
Idrott! hhah jag gillar det :D killerball + plintfotboll. mega kul, förutom att GP drog en boll, som såklart träffade min skalle -_-'
Engelska, började med en hörförståelse grej. sen hade hanna och tessan sin lektion (Y) dem var duktiga :D synd att vissa alltid måste höras. läsning de sista 10 minuterna :) "Avalon High" <3
slutade sen, gick och hämtade en film till fördjupningen på bibblan :) lämnade även tillbaka min harry potter bok som var TRÅKIG, inte för lång ._. köpte ny fågelmat till fågeln frida :) eftersom vi hittade maskar inne i den gamla matpåsen :S Ä.C.K.L.I.G.T!
sen så har jag varit hemma sen dess ;D haha
btw så har McFly's nya skiva släppts! idag :D huhu jag har beställt :)<3
dagens lista;
Dagens humör: ARG :@
Dagens väder: mulet, lite regn
Dagens frisyr: nersläppt.
Dagens klädsel: svarta "jeans", vit linne plus svart tröja, strumpor o underwears.
Dagens smycken: inga
Dagens planer: plugga.
Dagens materiella vill ha: mcfly's delux album :D
Dagens längtan: Tisdag :>
Dagens fundering: varför var hon tvungen?
Dagens beroende: musik.
Dagens tråkigaste: allt typ :)
Dagens tidning: ingen.
Dagens låt: McFly - I kissed a girl :)
Dagens tv-serie: CSI
Dagens naglar: Rosa :D
Dagens hemsida: -
Dagens mat: skolans, + mackor
Dagens borde: plugga till engelskan.
Dagens roligaste: haha idrotten <3
Dagens personer: hanna :')<3
baybay!


Kommentarer
Postat av: R(ea)L :P

vilken harry potter var det? på engelska? x)

2008-09-22 @ 19:01:40
Postat av: Madda! :D

de va den sista boken :) aa på engelska xD haha :D

2008-09-22 @ 20:32:53
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/
Postat av: Rl´L

På vilket sett är lärarens betygsättning konstig? våran som var helt *****. x) slutade :D

2008-09-23 @ 17:34:14
Postat av: Madda! :D

asså de va en tjej hon hade typ skrivit ett arbete, hon fick ig på det :S jag vet inte men de flesta som har henne i SO tkr att hennes betygsättande e helt wierd x) hahah okej xD

2008-09-24 @ 17:40:21
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/
Postat av: Alina

Min SO lärare är också helt sjuk...aldrig träffat en solärare som ger rättvisa betyg till alla utan att jämföra, så dåligt! Men VG var ju bra ändå:) Kan ju inte kräva MVG varje gång;)

2008-09-24 @ 17:47:19
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: malinm

Najs ju :D

2008-09-24 @ 17:48:06
URL: http://malinm.se
Postat av: Madda! :D

haha nae vet :D

2008-09-26 @ 20:32:19
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0