24/9


yesterdays and todays outfit.

ja min outfit då :) syster hjälpte mig att trycka mcflytröjan ;D<3

23/9; ganska soft dag.. började med frukostlöpning 7.30, drog iväg med hanna :D vi sprang 4,5km, hurra till oss! :)<3
kom tillbaka, duscha och fick frulle (Y) mums! fick svara på några frågor, sen så släpptes vi iväg till svenskan. um han pratade la lite och så lämnade jag in min referat. läste lite och slutade sen. spanska! proven tillbaka, 94/100 ._. trodde att det skulle gå dåligare. slutade och fick lunch. um nån korvgryta har jag för mig, inte säker :) HK i 2 timmar. eftersom patricia övergav mig. jobbade jag med söta karro :) hihih vi gjorde värsta goa pizzan asså! ;)<3 slutade, oså hem. mamma hade gjort en mumsig räkmacka till mig o syskonen :) höhö hon är för gullig min mamma <3 jag tråkade lite innan jag stack till orkesten. BECCA KOM! tihih <3 jag har saknat henne massor. 19.00-20.20 va de :) riktigt kul (: sen blev det cykla hem igen x] dusch o så läsa på lite till engelskan. o sen vart det godnatt!

24/9; uhuh jag vaknade vid 6tiden. upp, plugga till engelskan. ushush! stressad var jag :S kom inte iväg hemifrån förrän 8.10 jag kom i tid iaf. började med svenska. per snackade i över 30 min om litteratur -_- jättekul.. sen fick vi jobba, fick tillbaka referatet btw! VG+ :) hehe nöjd. läste vidare "ingen återvändå" tro jag att den hette. efter det blev det kemi (<3) hehe, hans snackade lite sen fick vi jobba med våran häfte :) lunch, hedvigsoppa med "dessert" haha gissa vad desserten va? ÄPPLE (Y) haha vår skola sucks. iaf det blev 2 äpplen för mig :] halvtimmes matte sen.. fick tillbaka diagnos, gick igenom lite till kapitel 2. negativa tal. hehe jag gillar inte det :P fördjupning, såg på charlie chaplin - modern times den första timmen sen fick vi lära oss några danssteg den halvtimmen vi hade på oss :) slutade nån gång vid kvart i tre. hem.
nu sitter jag här. btw mcfly skivan kom idag! :D
gissa om min syster blev glad? den var till henne, en sen b-day present * . *


dagens lista;
Dagens humör: glad från början, men nu irriterad.
Dagens väder: lite sol bakom molnen.
Dagens frisyr: nersläppt.
Dagens klädsel: tights, klänning + munktröja and underwears.
Dagens smycken: none.
Dagens planer: plugga, sova
Dagens materiella vill ha: stor, självtryck mcfly t-shirt.
Dagens längtan: min födelsedag
Dagens fundering: fortfarande varför hon gör det?
Dagens beroende: musik <3
Dagens tråkigaste: skolan >.<
Dagens tidning: öh ingen.
Dagens låt: McFly - Down goes another one <3
Dagens tv-serie: Heroes perhaps?
Dagens naglar: Rosa :)
Dagens hemsida: http://www.meftyou.blogg.se/
Dagens mat: skolans ..
Dagens borde: laddda iPoden.
Dagens roligaste: charlie chaplin filmen & dansen på fördjupningen.
Dagens personer: mcfly!.. igår var det becca! <3

nu ska jag plugga elrnåt..
hare&baybay!

Kommentarer
Postat av: Cara

Kan du inte ladda upp bilderna i stort format??



Man ser ju inte :O

Jag vill se din tröja juuuuuh!

2008-09-25 @ 16:03:41
Postat av: Rebecca L

Awwiie :D reklam för våran blogg :D hur kunde hon göra den tröjan avis ju :D:D:D:D

2008-09-25 @ 19:37:36
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: Madda! :D

svar till cara; hah de e ba att klicka på bilden ju? :D

svar till becca; ahha ja klart ;) um.. hon köpte nån sp papper som man kopierar ut bilden på. sen så stryker man de på tröjan :D

2008-09-25 @ 20:33:30
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/
Postat av: Cara

Yaaaaay, skiiit snygg :D



Jag vill också har en fast med JB :D <3



Snälla gör en till mig? (AA) :)

2008-09-26 @ 16:20:41
Postat av: Martina

SNYGGASTE OUTFIT! :D

2008-09-26 @ 17:13:19
URL: http://martinasandstrom.blogg.se/
Postat av: Madda! :D

ihih i know haha xD tack :)

hahah x) vet du vad? köp sån dära sp papper, borde nt va så jättedyrt :D

2008-09-26 @ 20:31:21
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0