26/9

todays outfit, :)



idag är det en vanlig dag ^

jag vill ha klassfotot nu! hanna har ju redan fått det ._.
iaf skola idag, en kort dag (Y) <3
fysik, gjorde inget speciellt :]
SO, fast Pernilla-SYO kom och berättade om gymnasiet osv. jag vill typ gå industri- trä"nåt" :) hehe det lät lite lockande, sen vet jag inget. har tänkt på naturvetenskap också, fast det verkar så svårt :S äh vi få se, vad ska ni välja då? :)
matte, jobbade på med negativatal (: det är kul ihih :) tro det eller ej, men jag gillar matte.. ibland :D vi slutade 20 min tidigare (Y), 20 över 11 :D haha Hans är bra han! käkade och sen hem.

hemma i nån timme sen blev det cykel till fiolen! uhuh stan därefter, hittade en fin tröja men köpte aldrig.
kom hem, handla mat, käka, sen data ;D jag borde börja med min lägenhetsarbete snart :S och hitta en praoplats :| jag vet inte vart jag vill praoa :/ hjälp mig haha :)
ska duscha snart sen blir det sängen! ;D
ingen dagens idag heller (: i'm too lazy (a) stava jag rätt btw? x] haha jag är inge bra på engelska.
godnatt&baybay! :*


min drog! <3

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0