27/9


todays outfit, :)



countdown; 4 dagar! :D

jag mår en aning illa nu :| haha. hur är det med er då, bästaste läsare? :)
min födelsedag alldeles snart ju! :D vet inte vad jag vill ha :/ huhu :)

blev väckt klockan 10 i morse ^ men jag steg upp 10.30 (: höhö.
det blev frulle sen byta om. sen blev det cykel till eurostop med mamma, syster och bror :D<3
hittade godis (; haha o 2par leggings, vilket jag behövde, och läppglans typ :) sen cykel hem igen ;D
satte mig här oså.. :) vilket liv jag har.
ska nog ta och börja på lägenhetsarbetet nu tycker jag, men ska bara käka först ;D haha :)
jag har tänkt att ha svarta väggar i "mitt vardagsrum" o vita väggar i "köket" :) (eller så var det tvärtom xd) sen blir det ju svarta möbler i köket och vita i vardagsrummet ;) va tycks om min planering? visst låter det fint haha x')
aja nu ska jag dra (;
hare&baybay! :)

Kommentarer
Postat av: Rl

ska ni bygga också`? :D

2008-09-27 @ 21:45:24
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: Madda! :D

hah nae xD typ ba på papper skriva ner o klippa ut möbler oså ^^

2008-09-28 @ 10:39:23
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0