29/9

countdown; 2dagar!! :D
*
jag vet inte.. borde jag ge upp?



vanlig skoldag idag ;D
mår en aning dåligt :S
vi hade SO - skrev en massa ^
n&v - info om hemsedal oså, läste.
lunch - nån biff :S potatisen smakade bokstavligen JORD :| haha.
halvtimmes SO - fortsatte att skriva, och jag var den enda som var i tid 8D haha (Y)
bild - blev typ klar med min bildbok :DDD ihih jag blev nöjd.
idrott - BASKET! äntligen ;D kulkul. körde tjejer mot tjejer; cicci, jag & hanna mot patty, karro, tess & ina. blev ganska jämt (Y)
engelska - läste & fick glosor + hörövning -_-' inget kul alls typ :)
slutade, följe hem med erre :)<3

ska vila lite sen blir de la plugga eller nåt :)
hare&baybay! :*

Kommentarer
Postat av: RL

vad är det som du ska ge upp? where is the outfit? x)

2008-09-29 @ 17:31:34
Postat av: Madda! :D

haha there was no outfit yesterday, i'm sorry (:

ne att försöka att få henne att sluta? om du fattar vad jag menar :)

2008-09-30 @ 14:47:19
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0