30/9

countdown; 1 dag, imorgon! :DD

illamående sätter jag mig vid datorn (Y)
hhah har ont i huvudet ._. höhö vad jag gnäller! hur är det med er?! :D
skola idag. började me idrott (Y) basket <33 uppvärmning, jobbig x) oså spelade vi sista 10min. jag, tess, patty & gp mot cicci, karro, hanna & ina ^ vi vann 4-0, patty gjorde första o jag andra ;D ihih :)
svenska sen, per va borta så vi hade martin :) han är snäll han ^^ skrev vidare på min "deckare" de gick sisådär x] slutade o sen vart det spanska. kulkul :D vi var typ 8 st de första 35min sen kom de från D klassen . slutade 15min tidigare (Y) käkade äcklig korv :S inge gott x) HK sen liselotte mådde dåligt ^ gjorde köttgryta (H) haha den såg god ut o smakade helt okej typ :)
slutade typ 40 min tidigare :DD huhu härlig dag.
ska till orkestern senare :D träffa becca & majse! :)<3
hare&baybay! :*

dagens lista;
Dagens humör: irriterad, men ändå glad :D
Dagens väder: regn me lite sol ;)
Dagens frisyr: uppsatt i 2 ;D
Dagens klädsel: tights, "tunika", underwears, kofta :d
Dagens smycken: inga xD
Dagens planer: orkester! :D
Dagens materiella vill ha: öh ._. inget sp ? :D
Dagens längtan: imorgon, imorgon, imorgon! 8D
Dagens fundering: varför hon inte fattar?
Dagens beroende: bakset :D o mcfly <3
Dagens tråkigaste: hon xD
Dagens tidning: uh inge ^
Dagens låt: McFly - Lies <3
Dagens tv-serie: um.. venne ^^
Dagens naglar: Rosa, marinblå, slarvigt påmålade detaljer på ena handen o på den andra står det: M.c.F.L.Y
Dagens hemsida: http://totallymajse.blogspot.com/
Dagens mat: skolans äckliga korv :S o min o pattys köttgryta xd
Dagens borde: plugga xd
Dagens roligaste: jens snack haha xD
Dagens personer: mcfly & becca soon <3


dagens outfit, :)


och igår slog jag min brorsa på amerikansk fotboll! ;D höhö playstation 2 (Y)


Kommentarer
Postat av: maja

har becca typ börjat forever? :D

2008-09-30 @ 17:17:43
URL: http://totallymajse.blogspot.com/
Postat av: Bambi (RL)

snart kommer den stora dagen! :P:D

2008-09-30 @ 17:29:52
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: :P

becca; jaa :D <3

maja; aa jag tro de ^^ hoppas :D

2008-09-30 @ 21:30:25

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0