BIOLOGI.

Heeellå. 
Förlåt för dålig uppdatering. 
Jag har suttit och läst på SO och biologi. 
Biologiprovet gick hyfsat bra. Inte jättebra. 
SOn har jag 2morrow. 
På fysikprovet fick jag relativt bra, aldrig fått så bra resultat på ett fysikprov. Så jag är ganska nöjd with myself. 
Svenska nationella (dvs alla proven) fick jag en 9. Jag är ganska chockad själv. 

Dagen har varit fin. Solsken och värme! Good. 
Klasströjorna kom igår. Ganska tråkiga. 
Sedan har vi visat vår "Thriller-dans." Det gick bra. Gjorde fel på två ställen trots att jag kunde hela dansen. Blä. 
Men det var kul. 

Dessutom har jag fått "Edward-postern!" :D

Jag har funderat på att lägga till "Dagens outfit" igen. 
Vi får se. Det går tydligen inte och ladda upp en bild atm. 

Japp. Nu ska jag antagligen off och plugga some SO. 


Kommentarer
Postat av: Josefina

usch hata biologi:P

2009-04-02 @ 15:46:46
URL: http://josefinastee.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vad står det på din tröja? Grattis till NP :)

2009-04-02 @ 19:43:46

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0