It's over.

Jaha. Idag var det sista dagen på lovet... 
It's too bad. Hade gärnat haft hela denna veckan med. 

Var och körde moppe med Hanna och Therese (Y) 
Vi körde och tankade Ts moppe. Körde runt på Vallås. 
Hamnade på en lekplats. Hs moppe vägrar att starta. 
Vi putta mopparna upp för en uppförsbacke + ända bort till Vallås Centrum. 
Hennes far kommer. Kör iväg. Det tog en timme. 
Sen så starta Bettan (Hs moppe) och vi kör på Simlångsdalen. Tog en halvtimme. 
Vi stanna hos T ett tag. Sen vart jag tvungen att köra hemåt. 
T följde en bit, sen körde hon till Mat Öppet. 
H följde mig ända bort till Marbäck. Sen så körde jag hem. 
Tog över en halvtimme. Jag åt, snabbt! 
Sen vart det orkester. Puh. Det gick snabbt och det var kul. 
Theo var äh... en aning "hög?" Jag vet inte hur jag ska förklara det. Men han babblade nästan hela tiden. Haha. Ja, som sagt. Det var kul. 

Skola imorgon. Hm... Nej. Ush. Jag måste upp tidigt. Fy! 

Nu ska jag äta något. Hungrig igen eheh... 


Kommentarer
Postat av: Rp;)

Theo hög?XD skulle vilja se:P hahah.

2009-04-17 @ 13:43:11
Postat av: madda.

haha ja! xD men han bara pratade på, skrattade och flummade xD

2009-04-17 @ 14:26:25
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0