Saknad.

Hm... Klockan var nästan sju när jag stack ner dit innan. Trodde att klockan bara var fem, nästan sex. Haha, så lyckat. Jag blev chockad när jag såg hur mycket klockan var. Tvättiden tog ju slut sju, så det var sista omgången. 

Pratade med mor innan jag stack ner dit. Hon skulle gå och lägga sig. Åh vad jag saknar henne nu. Liam och Kevin också... Det är många jag saknar, Liam, mor, Kevin, far, Flabbis, Hanna, Björn och många fler. Jag börjar bli lite deppig. 

Men nej! Det får jag icke vara! 
Imorgon ska jag nämligen träffa Flabbis. Hihi. Har ingen aning vad vi ska göra, men något ska vi hitta på i alla fall! 
Sedan ska jag skicka påskkort med. Till Manfred och Wera + Flabbis. Hihi. 

Japp, sedan ska jag höra med Björn om vi ska hitta på något på fredag. Hoppas. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spammare blev!

2009-04-08 @ 22:35:52
URL: http://albiun.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0