Torsdag.

Nu vill jag tipsa er om ett bra band. She's just a window. (SJAW) 
Besök deras myspace: http://www.myspace.com/shesjustawindow 

Idag var jag ute i det fina vädret med Björn. Härligt. 
Trevlig valborg btw! Själv har man inte stått vid någon brasa. 
På lördag ska vi, dvs. jag, Hanna och några till kanske grilla igen. 
Ska bli trevligt om det inte uppstår några ändringar eller så hoppas jag. 
Ja, igår läste jag upp författarsaken på engelskan. Det gick skit. Jag HATAR att stå inför klassen och prata. Min röst skär sig. Man hör hur osäker jag är. Jag hör det själv. Fy! 
Lektionerna var tråkiga. Matten var dock helt okej på något sätt. Fördjupningen var en aning lam. Kemi var kul. Svenskan var kul, Hanna, Tess och jag snackade för det mesta. 
Vi hade ledigt idag. Vi är lediga imorgon + helgen. Och vi är lediga på måndag. WOHO! Lång ledighet. 
På tisdag blir det nationella i svenska och matte. Sedan har vi bara nationella i kemi kvar. 
Snart så är det över. Högstadiet alltså. Jag vill ändå inte att det ska ta slut, men ändå så borde det göra det. 
Jag har en SO uppsats som ska in nästa vecka. 
Oj. Jag har svenska grammatik prov v. 20 med. Opps! 
Nu ska jag göra något vettigt. Jag har inget att skriva, inte intressant. 
Några McFly fans har ju åkt till England. Jag blir avundsjuk. De ska få se McFly imorgon. Kul för dem! Det måste kännas helt otroligt att bara får vara där och få lyssna på dem. 
Någon gång i mitt liv. Så ska jag också åka och träffa McFly. Någon gång. 


Kommentarer
Postat av: J

haha besatt av twilight?

2009-05-01 @ 12:36:13
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0