W-o-w.

Jag har aldrig haft så här många besökare på en dag innan. 11 st, hihi. Det är många för mig, så tryck inte ner mig med elaka kommentarer. Det är ett stort steg för mig, haha. 

Dagen har varit så fin. Det regnade i morse men nu, nu är det solsken igen! 
Så skönt. Körde ner till netto med Catta innan. Vi handlade. Var i Ica också. 
Vi tvättar också, fast nu har hon dragit till en kompis. 
Där har hon fått höra att jag har kommit in på Da Vinci (gymnasieprogram) 
Woho. Fast ändå, om jag inte hade kommit in där, hade jag kunnat komma in på NV Europa. 
Äh. Jag ska se hur det är där på Da Vinci. Om jag inte trivs kan jag ju kanske byta. Men jag tror att jag kommer att trivas. 

Ska ner till tvättstugan snart. 
Later! 


Kommentarer
Postat av: ellinor

och nu slank jag in på din blogg, så då får du änu en besökare.. hehe (:

2009-04-08 @ 17:07:20
URL: http://ellinoor.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0