Andra dagen, torsdag.

Morgonen började bra. Vi bakade tårta.
Killarna försökte vispa grädde med en ballongvisp, dock gick det inget vidare.
(De fick låna elvisp.)
Klassen börjar delar upp sig känns det som. Inget bra alls.
Moa och Özlem är tjejer som är snälla. Besiana med, fast hon säger inte mycket.
Niels är väl den ända jag känner så där, fast jag kan ju inte klänga på honom hela tiden.
Han vill ju också lära känna andra.

Det är det som är problemet, att lära känna andra.
Jag är så blyg, tyst och tråkig.
Alla har redan vänner.

Tårtan vi bakade fick i alla fall ett poäng av treorna som var domare.
Vi förlorade alltså, delade plats med Niels grupp.
Vår tårta hade i alla fall över 1 cm lager grädde. Haha. Urk.
Jag provade verkligen inte.

Lunchen var tråkig. Jag var ganska ensam.

Vi gick ut på promenad och fick fakta om vanliga träd och växter.
De skulle vi sedan hitta namnen på.
JAG KOMMER INTE ATT KLARA NV.
Jag suger. Jag är verkligen dålig. Det känns inte bra längre.

Kommentarer
Postat av: Klara

men det kommer bli bra!

jag är också blyg, men jag pratar på som om jag redan känner alla, och det lönade sig för mig :)

du fixar detta!



du är inte alls dålig, det kommer gå bra!

2009-08-20 @ 20:45:28
URL: http://klaradahlgren.blogg.se/
Postat av: Josefin

Början är alltid den värsta, innan allt börjar lugna sig. Du kommer klara det här, det vet jag!

2009-08-20 @ 22:00:24
URL: http://joosseej.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0