Ingen 'A:are' längre!

NV1B, min nya klass.
Jag går inte längre i någon 'A-klass'!
Jag har gått i A hela skoltiden.
Ni vet, 4/5/6/7/8/9A.
På lågstadiet gick jag i A delen eller nu vad man ska kalla det.
Antagligen gick jag i 'A-dörren' på dagis också. Där man hängde ytterkläder och sånt.
Haha! Lite smått kul faktiskt.

I alla fall, vårt schema (preliminärt) är supersoft på torsdagar och fredagar.
Dock så slutar vi efter eller vid tre på mån-ons. Fyra på onsdagar.

Ja, men det bästa är att jag har en klasskompis jag känner!
Nieeeeeeels min vän från old school. Gr8!
Han kan vara trevlig han den där Niels.

Vi kommer att gå tillsammans med en annan från gamla skolan.
Två andra som gick på samma skola går i Cklassen.
Wiohooo vad glad jag är nu!
Vår mentor verkar schysst! Trevlig var hon.

Ja, men nu är jag superglad i alla fall.
Det kändes bra att vara i den skolan.
Tur att jag har varit där två gånger förr!
Jag hittade hihi.

Aohaaaa. Glädje skrik haha.
Cheers!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv 1: Ohyes, kanonmobil!

Sv 2: Gott som tusan! Tyvärr är allt slut nu, buhuu..

Sv 3: Oh, tack så jättemycket :D

2009-08-17 @ 20:44:13
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: RbeccaL

haha när jag kom dit var klassrummet tomt förutom två lärare. Så ja, när jag blir lite nervös förekommer det en hel del dåliga skämt xD

2009-08-17 @ 20:46:04
Postat av: Anonym

Jag vill bara tipsa om min blogg ..Jag skriver en blogg om självförtroande.Jag har själv haft självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende (som idag är på topp).Det är alltifrån hur du kan stärka din kompis självförtroende,till hur du kan stärka ditt eget när det kommer till sex & killar.Jag tar också upp mobbning.Vad man ska göra om man ser någon som är mobbad,eller av man själv ska göra om man är mobbad osv.Jag tar också upp anorexia och grupptryck. Och även om du själv har ett bra självförtroende,så skulle det vara jätte roligt om du bara kunde kolla in bloggen.Det finns sååå många bloggar,som är värdelösa och stora.Så jag tycker det är dags att en vettig blogg,nämligen denna,ska få synas lite =)

Om du gillar den,så lägg järna till den i bloglovin.Säg till,så gör jag desamma:D



ha de bra!



http://jjuno.blogg.se



2009-08-17 @ 22:30:14
Postat av: Em

Ok :) Haft en bra kväll?

2009-08-18 @ 00:28:43
URL: http://emelojs.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0