Ledighet.

Ne ni! Vet ni vad?
Det är dags för ett litet inlägg.
Tog lite extra ledighet från bloggen.
Det är trots allt snart slut på sommarlovet.
Jag behöver lite vila. Skola på onsdag.
Sommarlovet har gått ovanligt snabbt.

Anywho, jag ska kanske till Kattegatt imorgon och få lite info om skolan och sånt ni vet.
Fick ett brev om det. Så antingen på måndag eller tisdag, mellan 16.00 och 18.00 ska jag till min nya skola. Få klasslistan, information, schemat. Yiho?
Ah, fick i alla fall reda på att vi förmodligen kommer att baka tårta första dagen hihi.

Så vart har jag varit de senaste dagarna?
Hemma! Vädret är tråkigt.
Ville slänga in ett inlägg men kom aldrig riktigt på vad jag skulle skriva.

Hoppas att ni har haft det bra i alla fall.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0