Ett antal bilder.

För några dagar sedan, målade jag om naglarna.
Det blev till något som gjorde mig glad.

För er som har svårt att se så är det så här jag har målat de:
=) S =) M =) I =) L =) E =)
I fem olika färger då.

Igår var månen så fin. Inte ens kameran kunde fånga den på bild, så som jag såg den.
Otroligt fin fullmåne.

Hade svårt att bestämma mig när jag redigerade denna bilden.
Visste inte om jag skulle ha månen i färg eller inte. Men det blev i färg.

Marinfestivalen, förra veckan.
'Båtparaden' eller nu vad man ska kalla det. Det var fint.

Skeppet närmast på bild är Loth Loriën.

Sista dagen på Marinfestivalen var Nickelodeon på plats.
Artister som E.M.D, Alice, Starpilots var där.
Även Zillah och Totte var där. Så klart var Svampbob också där!

Sista låten, Sommartider.

I juli åkte jag och familjen till Vietnam.
Vi var där i knappt två veckor, synd.
Vi var på bröllop, brudparet var fina.

Jag trivs bra där, i Vietnam.

Lite bilder, istället för ointressant text.
Alla bilder är redigerade av mig.
De två första bilderna och de tre sista bilderna i den sista bilden är inte tagna av mig.
De är tagna av Catta (min syster) och min mor.
Absolut förbjudet att ta mina bilder. Därav namnet på bilderna.
Måste säga det eftersom det finns idioter.

Kommentarer
Postat av: Adina

söta naglar :)

har du några tips om vad jag skulle kunna göra med håret? ska till stockholm imorgon, och vill piffa upp mig lite! :) läs mitt senaste inlägg! <3

2009-08-08 @ 16:28:48
URL: http://adinazz.blogg.se/
Postat av: RebeccaL

2009-08-08 @ 17:14:32
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: adina

hur lyckades du ta den bilden på månen :)? teleobjektiv?

2009-08-09 @ 12:00:42
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tjihoo, jag har kramat Svampbob och fått Danny's autograf. Stolt som tusan, hähä ;)

2009-08-09 @ 14:47:45
URL: http://joosseej.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0