19.03

fall for you. 

heeeej :) 
finfin dag idag för att det har snöat lite granna :d 
jag gillar snö, "snö är fint, men kallt." 
vi dansade thriller idag. skitkul! höhö. 
imorgon har jag studiedag. vilket betyder att jag ska sitta och skriva klart uppsatsen om vietnamkriget. haha. och jobba igen matten. ligger nog lite efter. 
vi ska ha nationella, svenska, på fredag. känner mig lite smått nervös. 
fick min top of the pops igår btw. bild på mcfly och rob (a)

länge sen jag gjorde dagens lista, så här kommer den! : 

dagens lista;
Dagens humör: lycklig och glad! 
Dagens väder: uppehåll fram till på eftermiddagen, snö! :DDD 
Dagens frisyr: plattad lugg. 
Dagens klädsel: underwears tunika, strumpbyxor. 
Dagens smycken: armbanden, bästis och vänskap. 
Dagens planer: sova. 
Dagens materiella vill ha: höhööhö. 
Dagens längtan: imorgon :)) 
Dagens fundering: "hände det dära?"
Dagens beroende: musiken. 
Dagens tråkigaste: håltimmen jag spenderade alldeles för mig själv. 
Dagens tidning: top of the pops. 
Dagens låt: Robert Pattinson - I'll be your lover too. 
Dagens tv-serie: uh.. ingen sp. 
Dagens naglar: gröna och rosa färgade, varannan nagel ;d  
Dagens hemsida: http://youtube.com
Dagens mat: pommes. 
Dagens borde: sova (a) 
Dagens roligaste: bönan och hanna :)
Dagens personer: bönan och hanna :D 

heejdå! :*

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0