Melodifestivalen deltävling 3.

jaha. melodifestivalen för ett tag sen. 
um, jag måste säga att E.M.D var bäst. huhu. 
vad tyckte ni? 

jag har bara gjort klart "N" på New Moon grejen. 
den blev helt okej, ärligt talat. men jag ska ta en bild på "Twilight" snart! 
och bloggen har inte riktigt anpassat sig efter vad jag har bestämt. teckensnitten och färgen är fel. ouhhh. 
snart är det Rebeccas födelsedag. jag har inte kommit på vad jag ska köpa än... har ni några bra presentförslag? jag är så dåligt på sånt här. 
sitter och lyssnar på Linkin Park nu (Y) jag gillar ja. 
Hemsedal om två/tre veckor! :D hade en mardröm. ryser. drömde att bussen sprängdes på vägen dit :( ushush! det får inte hända *knock on wood* 
mhm. jo jag läste en sak. 
det var någon som hade sagt att själva Twilight filmen sög (i och för sig så har många väl redan gjort det) men! den personen sa att skådespelarna sög :o, själv förstår jag ingenting. jag tyckte att filmen var jättebra, fastän att det saknades en del, men jag var helt fast för filmen! OCH robert, kristen och resten av gänget sög VERKLIGEN INTE!!!!!! men vi alla har olika åsikter... synd, för filmen var bra. 
umhm, där har jag fått ut lite av min ilska. puh. 
har jag nämnt att jag har gjort en ny msn? säg till om jag ska adda er, har inte så många än. 
adjö! 
xoxo mccullen.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0