ny design... again.

grönt tema den här gången! ja. 
det ser väl hyffsat ut. eller vad tycker ni? 
tänkte på våren och grönt är väl passande? lol. 
i alla fall. det är lov nu, har inga planer alls. har jag sagt det? 
såg på OTH, GG, Bones och Skins innan. söndagar har bra program. 
imorgon är det CSI NY. 
kul jag sitter och skriver vad som kommer på tv (Y) 
jo på tisdag, Navy CIS! :D ja! kl. 20.00 på kanal 3, glöm inte det! 
otroligt dåligt, kommer att missa varenda del av det... eller 3/4 av det. orkester på tisdagar ju. blä, det suger. mhm, men jag överlever. 
ska ta och lägga mig snart. 
xoxo 
btw! vad tycker ni om min senaste "scrapblog-fix?" 
http://www.scrapblog.com/viewer/viewer.aspx?sbId=1468393

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0