på promenad lala.

hejsansvejsan! (säger man så?) 
aha, idag hade vi nationella i svenska. uppsats då. 
gick relativt bra, hoppas jag. skrev en novell. höhö. 
satt i uh.. nästan, nästan (!!) 2 timmar. 
sen så stack jag därifrån. skulle ha slutat efter det. 
men man satt ju kvar lite granna och snackade med några vänner. 
kul, ja! haha. 
stack hem, käkade makaroner och köttfärssås :)) gott. 
jag blev trött och funderade på att skippa fiolen.. 
men nej då! jag kom på att en promenad in till stan kanske skulle pigga upp mig. och det gjorde det! hihi. så jag tog på mig skorna och gick dit. tog ungefär 40 min. 
det vart ju några kilometer. gick ju hem också. 
aja. hemma nu. hade ont i bena, men inte längre. 

hejdå! 

dagens lista;
Dagens humör: hyffsat bra. 
Dagens väder: små regndroppar, snörester. 
Dagens frisyr: plattat. 
Dagens klädsel: underwears, linne, nån sorts "t-shirt" över, jeans, strumpor. 
Dagens smycken: armbanden, bästis och vänskap. 
Dagens planer: tv. 
Dagens materiella vill ha: heheheheh. 
Dagens längtan: måndag? :) 
Dagens fundering: "Hur gick det på nationella för mig?" 
Dagens beroende: musiken. 
Dagens tråkigaste: inget speciellt. 
Dagens tidning: ingen.  
Dagens låt: Second Serenade - Fall For You. 
Dagens tv-serie: eh.. ingen aning. 
Dagens naglar: gröna och rosa färgade, varannan nagel :p 
Dagens hemsida: ingen speciell. 
Dagens mat: makaroner och köttfärssås.  
Dagens borde: skriva klart SO uppsatsen. 
Dagens roligaste: promenaden :) 
Dagens personer: vännerna i skolan :d

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0