trött, ja.

http://www.scrapblog.com/viewer/vw_full.aspx?sbid=1474712 
jag tror nog att det är den fulaste "scrapblog-bilden" av dem 4 jag gjort. 
och så måste jag påpeka att David Archuleta har några bra låtar! 
jag är trött, men ska läsa lite "Eclipse" innan jag somnar (; 
addicted. 
inte gjort så mycket idag, med tanke på att jag vaknade 2-3 tiden. 
satte upp nya Twilight/Robert/Taylor bilder/artiklar på väggen. 
kanske tar en bild på det senare och hoppas på att det går att ladda upp bilder här. 
syster hjälpte mig med att ladda ner Paint program till datorn innan. 
den är ganska dålig, men funkar. 
jag ska läsa Breaking Dawn senare! måste! på engelska! 
vi får ser hur det går... jag är inget vidare bra på engelska haha. 
såg på CSI NY innan. avsnittet var väl sisådär bra haha. 
mattediagnos nästa vecka, vilket betyder att jag borde jobba lite matte nu på lovet... blä. men man måste, slutbetyg nu ju. vill gärna behålla mina betyg. 
vädret är trist, ingen snö. längtar till Hemsedal! 
aha, ni få har det! 
xoxo mccullen.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0