22.50, trött som attan!

halloj!
snabbt ska jag få en liten kort sammanfattning av dagen.
vaknade halv sju ungefär..
började med svenska, ganska lamt. har en uppsats som ska vara klar denna veckan..
engelska, urgh. har jag nämnt att tiden går så segt då? läste text. jobbade. glosor etc.
kemi, helt okej faktiskt. jag gillar kemi. vet inte riktigt vad vi håller på med. hjärnan har inte riktigt kommit igång än.
lunch, biff med potato! ganska gott.. håller på med "Klimatsmart - släng inte så mycket mat" eller nu vad det var. men man kan inte påstå att vallåsskolans mat är god direkt.
halvtimmesmatte, genomgång sen så snacka jag bort resten av lektionen. glömde bort att jag skulle jobba..
fördjupning. valde dans och musik gruppen. gissa vad vi ska dansa till? jo Thriller! :D woho.
sen var dagen slut. slutade vid halv två tiden..

har jag nämnt att jag ska ändra min kost? haha. måste få bort lite fett runt "lilla" magen. haha.
ska se hur länge jag klarar mig. dock så blev det en chokladbit för mig idag. ajabaja madda!

men ska läsa lite biologi innan jag ska sova.
takecare! :*

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0