thriller.

jaoho! 
vi ska dansa thriller (michael jackson) på fördjupningstimmarna ;) 
lite svårt att komma ihåg för att mitt minne är inte det bästa. 
men anyway. jag har varit så otroligt trött de senaste dagarna. 
och! jag får panik snart.. vet inte om det blir NV Europa eller DaVinci. 
I såna fall vill jag åka till London. Priset blir typ 30.000kr. 2året, första terminen. 
ursghads jag vet inte vad jag vill. jag har bara några dagar på mig. 

jaja. igår var det en riktigt lam dag! undantag: fördjupningen. 

ahaop, det var onsdagen det. 
om jag har räknat rätt så är det 48 dagar kvar tills jag åker till hemsedal ;) 
betalade idag och så, nu är det bara att vänta. 
dagen har varit ganska kul. jag gillade spanska lektionen bäst! 
dock ska jag aldrig mer komma tidigt, själv, dit. christer började förhöra mig på spanska ._. det mesta jag sa var typ ba "sí, sí" men jag fattade det mesta. men aldrig mer. 
höhö. så nu måste jag gå och läsa lite fysik. 

hejdå!



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0