Imorgon åker vi.

Det här bli nog det sista inlägget innan jag åker, har saker jag måste fixa och det är tveksamt om jag hinner blogga senare.
Men jag hoppas att ni kommer ha det bra medan jag är borta.
Två veckor, förhoppningsvis kommer något inlägg att dyka upp från andra sidan jordklotet. Ni vet väl att det är 5-6 timmars skillnad va? Men i allla fall. Ha det så bra bästa läsare!

Bättre kvalle.

Bättre kvalle.


Födelsedagar när jag är borta firas nu, idag i bloggen.
GRATTIS BLOGGEN, 1 ÅR 18/7.
GRATTIS FAR, 42 ÅR 18/7.
GRATTIS TOM FLETCHER, 24 ÅR 17/7.
GRATULATIONER TILL ER.

Vet inte om jag har missat någon mer, men detta får duga.

Kommentarer
Postat av: marigona

gud jaa, kellan är överdrivet snygg haah ;) Gjorde du ingen videohälsning? :P haha jag och min kompis gjorde = vi skämde ut oss totalt;P

2009-07-07 @ 23:17:12
URL: http://twilightobsession.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0