"You look so classic, fantastic."


Tadaaa! Jag bjuder på den här bilden. Haha, kan inte låta bli att skratta åt den.

Ser ni vad jag menar med kort lugg? Det är kortare på riktigt!
Jag har fixat till den där.
Hon klippte en hel del, luggen var nere vid nästippen!
Ruskigt långt alltså. Jag ville ha luggen nedanför ögonbrynen.
Gissa vad jag fick? Luggen strax ovanför ögonbrynen.
Så typiskt. Ja, men det växer väl ut snart. Hoppas jag.

Jag såg på Another cinderella story igår kväll.
Den var bra, bättre än vad jag hade väntat mig.
Vissa delar var dock lite smått löjliga.
Så jag somnade ju inte förrän tre.

Jag fixade vår fläkt som har brutit nacken.
Jag knöt upp den mot garderobsdörren haha.
Klarar ju knappt av värmen!
Hur ska jag klara av att vara i Vietnam då, kan man tänka sig.

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hehe ja jag blev himlan nöjd..bara lite skum så va ja iordninggjord redan ;D

men håret blev ju jättefint! hahaha smart lösning med fläkten ;D

2009-07-01 @ 13:59:09
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: C H I I B I

Hejsan! Idag kör jag en kul grej på min blogg - alla som skriver en kommentar med tre ord som beskriver deras egen blogg kommer bli länkade av mej imorgon. Skulle vara kul om du ville vara med!^^

2009-07-01 @ 14:06:34
URL: http://chiibis.blogg.se/
Postat av: ada

hejsan :) fin blogg! allt bra?

2009-07-01 @ 15:10:10
URL: http://adada.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0