Du och jag, vi.

Vi hör ihop. Det känns så, som två pusselbitar.
Ni vet, gjorda för varandra.
Som kärleksparen i filmer.
Härliga, söta, lyckliga par.
Är vi som dem?
Jag hoppas det.
Det känns som det. Just nu.
Som alla söta kärlekspar man ser nu.
Sådana som har funnit varandra nu, under våren och sommarens gång, om inte tidigare.
Nyligen med andra ord. Så som vi har gjort.
Eller, det var för nästan tre månader sedan.
Sådana man kan se i skolan, på stan, lite överallt.
Tänk dig hur snabbt tiden går.
Extra snabbt har den gått, nu när jag har dig.
Det är lite smått konstigt.
Det kan ju bero på att jag är så lycklig, glad.
Nästan tre månader. Nästan tolv veckor, åttiotvå dagar, idag.
Jag räknade ut det.
Du är den första som gör mig så otroligt lycklig.
Ingen kan förstå det, inte ens du, inte ens jag.
Inte någon.
Det är för bra för att vara sant.
Du är för bra för att vara sann.
Du tar bort min sorg, du får mig att glömma verkligheten för en stund.
Det är vi idag, förhoppningsvis imorgon med...
Och i övermorgon, nästa vecka, osv.
Jag är lycklig hos dig, Björn.


Kommentarer
Postat av: Cara

Asså, OMG vad gulligt!! :D :')

2009-06-05 @ 23:35:27
Postat av: Rebecca

Vad gullig text!!



sv; haha ja, typ sommarlovsblogg? :P

2009-06-06 @ 12:48:56
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: Tina

FY FAN VAD GULLIGT SKRIVET :D hoppas verkligen dig och björn all lycka! väldigt glad för din skull Madda :D

2009-06-06 @ 19:15:43
Postat av: Ida - Nathalies mamma

fin blogg du har :)



vore jättegulligt om du ville rösta på mig som veckans blogg! :)

Nr1- Idas lilla blogg. Tack =)

http://malinhee.blogg.se/2009/june/rosta.html#comment

2009-06-07 @ 17:12:00
URL: http://perfektioon.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0