I'M AWESOME!

Efter att ha sprungit runt på Habbo.se igår och skrikit "I'M AWESOME!" och liknande med min broder, så lämnade jag tillbaka datorn till honom och käkade mina äckliga mjuka flingor. Ush.

Ja, idag är det söndag. En s-o-o-o-o-olig söndag.
Ehm, inga planer.
Men någon gång nästa vecka ska jag cutta mitt hår.
Jag vill inte, det har blivit så långt :(
Haha, kanske det längsta jag någonsin haft, uuuh.
Det ska inte cuttas så mycket hoppas jag.

Vi åker snart och blir borta i två veckor.
Jag hoppas på att få jämna ut mina fula brännor jag fått på benen och fötterna.
Haha. Det syns väldigt tydligt! 'Ballerinorbränna' på fötterna.

Jaha. Vad ska ni hitta på en söndag som denna?

Jag ska chiillla. Tror jag.
Läsa lite New Moon kanske. Wooh.
Lyssna på some music.
Komma på något intressant att skriva om i bloggen.

Jag vet! Spela piano.

Inte sitta vid datorn hela tiden.
Kevin får sitta vid den istället haha.

Ha det gött!


Jag slänger in en smurflåt!

Kommentarer
Postat av: olivia

jätte cool blogg!

i like it! <3

2009-06-28 @ 13:59:47
URL: http://olivii.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh smurfarna ;) jag älskade dem när jag var liten :D hehe :)

2009-06-29 @ 20:42:37
URL: http://svictoriaerner.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0