Hej svikare, hej idiot.

Självklart var det bara något du 'fejkade'.
Vi är inte vänner, vi har aldrig varit 'riktiga' vänner sen i höstas.
Det är bara på låtsas.
Hej svikare, hej idiot!
Det var som om vi var vänner, du vet, fast bara ibland.
När det bara är du och jag, det är då det är okej att vara vän med mig.
När det är hon och du, då är det hon och du. Vi är inte vänner, jag är luft.
Eller?
Egentligen bryr jag mig inte, det är sant, jag är ärlig.
Men det är såna som du, det är sådana personer jag stör mig på.
Jag vet inte hur många riktiga vänner jag har.
Det kan inte vara många. Inte om jag tänker efter ordentligt. Ett fåtal bra personer.
Bättre än sådana som dig.
Det är därför du aldrig har varit en sådan riktig bra bästa vän.
Det var något du sa, något du hittade på.
Jag har sagt det, att vi var lite sisådär bästa vänner, men inte på riktigt.
Varför sa jag så? Idiot.
Man ska kunna lita på varandra. Det gör inte vi.
Vi pratar bakom ryggen på varandra. Vi är inte ens vänner nu.
hej svikare, hej idiot.
Det är inte vi, vi känner knappt varandra längre.
Nu är du en svikare och jag en idiot.
Jag sviker inte dig, jag har inte lovat dig något som jag brutit.
Det var snarare du som gjorde det.
Det var just då vår vänskap bröt. Det var då, hösten 2008.
Men vad ska, eller vad kan man säga, inget varar föralltid.
Så jag säger det igen, hej svikare, hej idiot.

Kommentarer
Postat av: M A J S E

hejmadda<3

2009-06-04 @ 22:30:20
URL: http://majses.blogspot.com

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0