Imorgon.

Det regnar. Mysigt, men det suger.

Dagen har varit helt ok.
Satt och väntade i tre timmar på att jag skulle få öva "The Black Pearl" med Jessica, P och Albin.
Wow, superroligt!
Not!!!
Spelade ändå bara två gånger. Nödvändigt.
Kunde ha fått glass på svenskan ju! (Jag älskar glass.)

I alla fall. Så jag missade mina allra sista lektioner på högstadiet.
Suck. Jag ska sluta nian.
Dagen är snart här. Det är imorgon.
Jag kommer att sakna det mesta, nästan allt!
T.o.m de dumma idioterna i klassen.
Ah, en tung känsla i magen kom precis fram.
Jag måste gå.

Imorgon ska vi vara ute vid Östra Stranden med alla nior.
Ska köra moped dit med Hanna! (:

Avslutningsklänningen sitter fint!
Perfekt. Bättre än vad den har gjort de andra gångerna jag har provat den.

Ser ni fram emot sommarlovet?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

fin blogg du har:)



ska vi lägga till varandra på bloglovin?:D

2009-06-10 @ 19:57:28
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Therese.

Din klänning sitter nog jätte fint på dig! (:

Dock gör min att jag se fet ut woho.

Jag vil linte sluta imorgon men jag känner mig inte ledsen utan det känns ... tomt.

Usch jag saknar mina nycklar.

2009-06-10 @ 21:19:57
URL: http://imnotwhattheysee.blogspot.com/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0