Det påverkar även andra.

"Den tjocka *ordsomfattas*?"
Tönt.
Vet du vad "tjock" är?
Den tjejen är ___ i mig tjock! Om hon är det heter jag Karl.
Hon har lite bredare höfter lilla vännen. Hon är inte tjock!
Tjejer får höfter, visste du inte det? Eller?

Även om hon vore tjock, skulle det vara rätt och kalla henne det?
Jag menar, man går inte och kallar andra för tjocka. Det är ___ respektlöst!

Det är precis såna personer som du, såna som trycker ner mig rejält!
Om hon nu kallades för tjock, så måste ju jag vara en aning större än henne.
Det måste vara så. För hon är ju mindre än mig... Vilket innebär att jag är tjockare.
Fattar du att det inte bara påverkar henne, utan andra med? Eller tänkte du inte på det?

Det var riktigt dåligt gjort av dig. Nu är jag så himla sur, fattar du hur mycket det påverkade mig?
Du satt där och tyckte det var så _____ skoj att trycka ner henne. Kalla henne för tjock, även om hon inte var där.
Men det var som en smäll, som om någon slog till mig riktigt hårt, jag satt där. Jag tog emot det, jag tog åt mig. Även om det inte var mig du menade.
Jag bryr mig inte vad ni andra som satt där tyckte. Jag var den första som reagerade på det.
Det är så mycket mer med dig, som jag stör mig på! Så _____ mycket!
Du sårar andra. Du trycker ner andra.
Men du blir förlåten ändå. Jag fattar inte riktigt.
Det är det som är så störande. Det är ingen vän som är värd att kämpa för!

Jag tycker att du borde ta och växa upp. Mogna till lite (mycket).
Sluta kalla andra för tjocka, när de verkligen inte är det.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Håller med helt! Vem är det som kallar folk så? Cred till dig madda!:D

2009-06-15 @ 21:31:21
URL: http://meftyou.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0