Tack.

Tack:

9A, för att ni gjorde de tre åren (HT06-VT09) till något så underbart.
Jens
, för att du kallade mig för Lena, fastän jag inte tyckte om det.
Mergim, för att du en trevlig, men jobbig bänkkamrat på engelskatimmarna.
Erduan, för det året du var min bänkkamrat på engelskatimmarna.
Ardian, för att du var en glad klasskamrat som tjatade på hur bra du var i fotboll och kallade mig för Madelene ett bra tag.
Anton G, för att du dels ofta tryckte ner mig, dels för att du var trevlig några gånger.
Fredrik, för att du knäckte mina stiffpennor och gjorde vissa lektioner roligare.
Alexander, Nicklas S, Jimmy och Jesper, för att ni är ett par idioter ibland.
Janiel, för att du var en sådan trevlig vän.
Anton W, för de roliga hemkunskapstimmarna i nian. Potatis.
Jennifer, för att du kan vara en härlig tjej.
Patricia, för de två första åren.
Karolina, för de stunder som du har ställt upp för mig och för att vi var de enda tjejerna på träslöjdstimmarna.
Cecilia, för du är en sådan glad och härlig person, för idrottslektionerna som vi har hamnat i samma lag.
Christine och Mathilda, för att ni var två trevliga klasskamrater.
Hanna och Therese, för att ni är två helt otroliga personer.
Niklas S A, för att du var en snäll klasskamrat i två och ett halvt år.
Ahmad, för att du var en underbar klasskamrat i ett år.
Ronja
, för att du gav oss korta svar.

Hanna, Erika
och Therese, för att ni ställde upp för mig det sista året.
Niels, Björn, Jimmy, Nicklas S, Alexander, Hanna, Therese, Erika och co, för att ni gjorde sista året till det bästa av de alla.

Spanskagänget
, vi var en speciell grupp i fyra år.

Christer
, för alla dina sega och roliga lektioner.
Hans och Lena, för att ni skämde bort vår klass helt och hållet.
Magnus och Albin, för att ni är två helt underbara lärare.
Jessica, för de bra, men få musiklektionerna.
Hans H, för ditt beteende som gjorde lektionerna hundra gånger roligare.
Per, för att du fick mig att känna mig bättre i svenska.
Leffe, för att du snålade med betygen men var en mycket grammatik galen gubbe som jag lärde mig mycket av.
Gunnar, för att du var en trevlig, men konstig idrottslärare med två olika sidor.
Madeleine, för mina två första MVGn i SO, fastän du var en ganska usel lärare.
Lise-Lotte, för att du kan vara en riktig häxa ibland.
Christina, för mitt VG i bild.
Johan, för de bra slöjdtimmarna.
Albin, än en gång, för att du hjälpte mig klart med min stol. 
Mia, för fördjupningstimmarna.
Lennart K, för att du alltid hälsade på mig i korridorerna.
 
Björn
, för att du har fått mig att må så mycket bättre den sista tiden.
Tim
och Carl-Magnus, för att ni var ett par irriterande, men underbara åttor.

Hemsedalgänget, för att ni gjorde resan så helt fantastiskt underbar.
Lisebergsgänget, för att ni gjorde den dagen superbra.

Alla andra på Vallåsskolan, för att ni gjorde de här åren så plågsamma, men samtidigt roliga.

Vallåsskolan 1
och 2, för nio underbara år!

Kommentarer
Postat av: Therese.

ÅH Tack själv underbara du! <:

2009-06-12 @ 23:03:39
Postat av: marigona

hahah som in i helvete :) (ursäkta språket:P)

2009-06-13 @ 00:33:19
URL: http://twilightobsession.blogg.se/
Postat av: Y.B

Fiiiint skrivet Madda, tack för att du var en bra granne i några år =)))

2009-06-14 @ 14:50:34

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0