Upp och ner.

Allt känns fel just nu. Exakt allt. Något är fel.
Det kan vara för att det är sommarlov och att jag inte riktigt har fattat det.
Det kan vara för att jag inte går på högstadiet längre.

Jag vet inte vad jag vill.
Ibland låter "ge upp allting och bara försvinna" som en riktigt bra idé.
Allt som jag har kämpat för, allt jag har.
Bara försvinna, aldrig mer komma tillbaka.
Men jag är för feg, för svag. Jag skulle aldrig klara av det.

Allt är som en berg- och dalbana.
Det går upp och ner.
Men jag gillar inte det.
Jag vill av. Jag vill må bra. Jag vill vara glad.
Men just nu, verkar det som om jag inte kan det.

Jag verkligen hatar såna här dagar.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0