onsdag, 090325.

Tjena tjena. 
Plugga dag idag. Kind of. 
Imorse hade vi engelska, uppsatsen. Nationella alltså. 
Gick väl hyfsat. Höhö. Hur gick det för er? 
Klart med engelska nationella nu. Gött! 
Jag är trött. Det har varit en ganska tråkig dag. 
Ska läsa spanskaglosor. Läsa fysik. Lite SO med. 
För övrigt så har "G-strängen" på min fiol hoppat, när jag försökte stämma den. Höhö. Jag ska aldrig mer vrida på skruvarna vid snäckan. Dumt gjort. 
Det värsta är att jag inte kan läxan tills på fredag och fiolen... ja den går inte att fixa av mig. Ush. 
Men anyway. Jag ska dra och söka upp ord på spanska. 
 
vi avslutar med en finfin bild på underbara McFly! <3 


Kommentarer
Postat av: Flabb.

NOO snäckan är dangerous. jag spräckte min E-sträng sist jag rörde denXD



Nationella sög för min del.. but I'm moving on and I'm gonna get stronger now, nothing will break me down.. förlåt den sitter fastklistrad i huvudetXD

2009-03-26 @ 18:57:39
Postat av: Pucko.

ja :o väldigt! hahahaha xD

ts.. det är okej :)

2009-03-27 @ 12:09:35
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0