tumme ner.

ja, tummen ner. jag hostar nu. attans! trodde att förkylningen hade gått över, sen kommer hostan. idag! lite ont i halsen så jag käkar halstabletter (y) 
spelningen gick relativt bra. låter bra i alla fall. det är fint. 
idag är det en vecka sen. redan. jag kan inte fatta det. 
helt unbelieveable. jag är så lycklig. <3
igår så satt jag och pratade om allt möjligt. alltid lika trevligt och kul! 
det slutade med att vi satt/stod/gungade och sjöng lite av årets schlagerlåtar ;) 
goodie goodie. jag blir alltid så glad. 
ja, nu är det helg! vad säger ni om det? visst är det härligt?! 
japp. nu ska jag gå. för lillebror Kevin ska ha datorn tillbaks. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

it's my liife and do what i feel right . . (nanana naa)höhö:D Alltid lika skoj med dig bästaste vän:D<3

2009-03-24 @ 19:58:04
Postat av: Madda! :D

alltid! :D<3

2009-03-24 @ 21:13:16
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0